Mitä on ahdistus? Useat nuoret sanovat olevansa ahdistuneita. Itse en osaa kyseistä sanaa määritellä. Tunnesanoja on muutenki tosi vaikea määritellä. Itse voisin sanoa, että olen ahdistunut, välillä. Mua ahdistaa raha. Mä haluan sitä, mutta mistä teini-ikäinen toisen asteen "opiskelija" sellaista voisi saada. Vanhemmiltako? Vanhemmat ei anna tarpeeksi. Mikä on tarpeeksi: tarpeeksi on tieto takaraivossa, että asiat eivät rahasta jää kiinni. Raha ei todellakaan kasva puussa. Mulla olis huoneellinen turhaa kamaa, josta olisin valmis luopumaan edes pienestä summasta, mutta mistä löytäisin ostajat. Tuosta sainkin hyvän liikeidean!

En aio itseäni sen kummemmin esitellä. Tulen niille onnettomille, jotka erehtyvät tekstejäni lukemaan, tutuksi ajatuksieni kautta. Tykkään kyseenalaistaa juttuja ja itseäni. En ole älykäs, enkä tyhmä. Oon aika väritön persoona, jolla pyörii pääs miljoona asiaa. Suurin unelmani on rikastua.

Joo ja hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille. Suomi on kiva maa, mutta silti haluan pois täältä.